maanantai 6. helmikuuta 2017

Meidoprofiilini vuosien varrelta

Aloin järjestelemään meidokuvia omalla koneellani (niitä löytyi 28 Gt, apua) ja tuskailin kun joidenkin conien meidoprofiilisivustot ovat jo kadonneet bittiavaruuteen, joten päätinpä sitten koota kasaan kaikki omat meidoprofiilini, vielä kun ne oli mahdollista löytää edes jotenkin. Sain tutkia niin sähköpostini, facebookkini, twitterini, kuin conien nettisivutkin, jotta löysin kaikki 12 meidoprofiilia jotka olen vuosien varrella tehnyt, mutta löysin ne silti vielä! Ja kun kerran vaivan näin, niin päätin sitte postata kaikki tännekin, jotenka tässä vuosien meidoprofiilisaldoni. Lisäsin myös linkit ainakin vielä pystyssä oleville profiilisivuille.




Desucon Frostbite 2013


Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm

Horoskooppi: Rapu

Veriryhmä: O

Tämä on ihanaa: Kaakaon juominen tietokoneen ääressä peittoon kietoutuneena.

Minä olen: Iloinen eläin- ja ihmisrakas pallero.

Don't worry! Be happy and enjoy your time in Café Ichigo!




Mimicon 2013


Nimi: Karuta

Pituus: 162 cm

Luonne: Olen hieman hajamielinen ja poissaoleva, mutta ystävät (ja herkut!) ovat minulle tärkeitä.

Horoskooppi/Veriryhmä: Rapu / O

Jotain aivan muuta: "No... Idiootti, jos et tule syömään kanssani jäätelöä... vihaan sinua."





Desucon 2013



Nimi: Nimu

Horoskooppi: Rapu

Pituus: 162 cm

Veriryhmä: O

Tämä on ihanaa: Kuunnella musiikkia tai katsoa Game of Thronesia.

Minä olen: Hieman hajamielinen ja höpsö, enkä aina osaa ajatella kaikkea aivan loppuun asti, mutta silti jotenkin ihmiset väittävät minua fiksuksi... Yritän kuitenkin hymyillä ja olla pirteä joka tilanteessa koska hymyt ovat parhaita!

Mitä teen vapaa-ajallani: Selaan ja juttelen Facebookissa, ja katson odottemita-videoita, eli japanilaisia tanssivideoita, jonkin verran animea, sekä tietenkin Game of Thronesia.

Lempianime: Asobi ni iku yo!

"For a beautiful contact!"

Linkki Desucon 2013 meidoterveisiin.



Desucon Frostbite 2014



Nimi: Nimu

Pituus: 162cm

Veriryhmä: O-

Horoskooppi: Rapu

Minä olen: Sukulaiset sanoisivat: "Lyhyt, rauhallinen ja vähän outo." Kaverit sanoisivat: "Aina iloinen, pirteä ja hymy huulilla." Ystävät sanoisivat: "Nimu."

Vapaa-aika-aktiviteetit: Pienten, söpösti tanssivien tyttöjen katselu.

Lempparit: Musta väri, pastellivärit, jäätelöt, leivokset ja mielenkiintoiset ihmiset.

"☆~ Kira kira forever! ~☆"



Mimicon 2014



Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm +15 cm korvat

Veriryhmä: O

Luonne: Puputyty herkuilla ja mausteilla. Veriryhmälleni tyypillisesti olen optimistinen ja rakastan rauhaa. Saatan vaikuttaa hieman ujolta... ja sitä olenkin, mutta älkää antako sen häiritä, palvelen Teitä kyllä enemmän kuin mielelläni. ~(★ω★ ~)

Pidän hirmuisesti: porkkanoiden puputtamisesta, jäätelön maistelusta, loikoilusta lämpimässä, sekä loikkimisesta ja pomppimisesta musiikin tahtiin

Tule hetkeksi lepuuttamaan tassujasi ja puputa kanssani herkullinen leivos. Jos mielesi tekee toistakin leivosta, nosta käpälä ylös niin loikin luoksesi pikimmiten.



Desucon 2014



Nimi: Nimu

Pituus: 162cm (+15cm korvat)

Horoskooppi: Rapu

Veriryhmä: O

Minä olen: Veriryhmälleen tyypillisesti tämä puputyty on optimistinen ja rakastaa rauhaa. Saatan vaikuttaa hieman ujolta... ja sitä olenkin, mutta älkää antako sen häiritä, palvelen kyllä silti Teitä enemmän kuin mielelläni. ~(°◇°~)

Tämä on ihanaa: Porkkanoiden puputus, jäätelöiden maistelu, lämpimässä loikoilu sekä kaikenlainen hyppiminen ja pomppiminen musiikin tahtiin!

Anna käpäliesi hetki levätä ja tule Cafe Ichigoon puputtamaan kanssani leivos jos toinenkin!

Linkki Desucon 2014 meidoprofiilisivustolle.



Desucon Frostbite 2015



Nimi: Nimu

Pituus: 162cm

Horoskooppi: Kuulapsi

Veriryhmä: O

Minä olen: Useimmiten iloinen ja vähän hukassa. Pidän järjestelmällisyydestä, mutta hajamielisyyksissäni saatan unohtaa mitä ihmeellisimpiä asioita.

Täydelliseen päivääni kuuluu: Syöminen, nukkuminen ja selfieiden ottaminen.

Aseeni maailman pahuutta vastaan: Violetti Nikon Coolpix S6600 -kamera, MeituPic-kuvaeditori ja Instagram

Mottoni: Oma apu on aina paras apu, mutta joskus ei vaan jaksa, tahdo tai muista.

Kun elämä ei hymyile, hymyile elämälle.

Linkki Desucon Frostbite 2015 meidoprofiilisivustolle.



Desucon 2015



Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm

Horoskooppi: Rapu

Veriryhmä:

Olen: Tämän päivän sählääjä, tulevaisuuden koodari. Positiivinen realisti, joka unelmoi aina seuraavasta ruokahetkestä.

Suosikkiasiat: Suurkaupungit, ystävälliset ihmiset, hyvä ruoka, lasten piirretyt, sekä kaikki mahdollinen söpöys.

Lempipuheenaiheet: Matkasuunnitelmat Japaniin ja kaikki "Awww! ^w^"-reaktion aiheuttavat asiat.

"Lets have fun at silly'o'clock and enjoy all the cuteness of the world!"

Linkki Desucon 2015 meidoprofiilisivustolle.



Yukicon 2016



Nimi: Erida

Syntymäaika: Kesäkuun 29.

Horoskooppi: Tähtirapu~☆!

Pituus: Melkein 162 cm

Minä olen: Helposti iloitseva. Sanoissaan sekoileva. Ihmisten tuijottelija. Puhelinriippuvainen. Omiin ajatuksiinsa hukkuva. Usein uninen. En kuitenkaan varmasti anna sinun pettyä käyntiisi Café Aisussa~♪!

Lempipeli: Mobiilipelit! Olen aina valmis kokeilemaan uusia!

Lempianime: AKB0048, koska mikä voisi olla parempaa kuin idolitytöt avaruudesta?

Erikoistehtävä avaruusasemalla: Hyperajovastaava

Kotiplaneetta: Lancastar

We will fly through the space to see you~♥!

Linkkejä Cafe Aisun twitterpäivityksiin jossa näkyy meidojen ja butlerien profiilikuvat:
Linkki 1, linkki 2, linkki 3, linkki 4, linkki 5 ja linkki6.



Desucon Frostbite 2016



Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm

Veriryhmä: O~

Horoskooppi: Kesälapsi

Meidoidoli: YUMO (Maidreamin)

Minä olen: Pehmoinen ja pöhkö, mutta aina valmis auttamaan. Juttelen mielelläni syvällisiä, mutta myös vähemmän syvällisiä, erityisesti meidoista ja tanssitytöistä.

Mielelläni kuuntelen: Musiikkia kuten ANGERME ja Q'ulle. Minulla on lähes aina jokin "paras biisi juuri nyt" ja juuri tällä hetkellä se on ELECT (EVO+).

Mielelläni katselen: Youtubesta kaikenlaista, mutta enimmikseen tanssivia tyttöjä ja kun Yuka Kinoshita syö.

Lempiherkku: Jäätelö. Mikä tahansa jäätelö on hyvää, mutta kaikkein parasta on vaniljapehmis, sillä siihen voi lisätä aina mitä ikinä keksiikään himoita! Mansikoita, lakritsia, kaakaojauhetta, kahvia, pähkinöitä...

"Pitkäkin matka taittuu rattoisasti kun muistaa ajatella ihania meidoja!"



Desucon 2016



Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm

Rooli miehistössä: Neito hädässä ヽ( ꒪д꒪ )ノ

Veriryhmä: O★

Horoskooppi: Rapunen

Minä olen positiivinen realisti, joka saa usein naurukohtauksia. Vietän ison osan ajastani puhelimella, yleensä joko Twitterissä, Youtubessa, tai jotain lukien. En innostu helposti asioista, mutta kun innostun, minua ei pysäytä mikään!

Minä pidän nukkumisesta, lukemisesta, aurinkoisista keleistä, tanssivideoista, Hello! Projectin tytöistä (erityisesti ANGERME:n Nakanishi Kanasta), tiedevideoista, pehmoisen viileistä pinnoista ja söpöistä asioista.

Lempiherkku: Jäätelöt, kylmät kahvit, suklaacrisp-suklaat, kermakakut, melonit, marjat... Jos se on kylmää ja makeaa, sen täytyy ainakin jossain määrin olla hyvää!

"やっほー! ( ^w^)ゞ Tervetuloa matkalle Yume no Umilla! Toivottavasti mysky ei iske ja nautitte matkastanne unelmien merellä."

Linkki Desucon 2016 meidoprofiilisivustolle.



Tracon 2016



Nimi: Nimu

Pituus: 162 cm

Minä olen: Huonomuistinen mutta ilosuinen meido, joka viettää päivänsä katselemalla YouTubesta kaikkea hömppää. Juuri nyt fanituksen kohteina ovat erityisesti rockimpi tyttöryhmä BiSH, Taylor R:n ja Kim Daon vlogit, Manakon tanssivideot, Hello! Project Stationin päivitykset, SciShown tiedevideot, sekä ruuansyömisvideot Yuka Kinoshitalta.

Minun salainen herkkuni: Jäätelö (melkein) kaikilla lisukkeilla! Sekä itsetehty salaatti!

Haluaisin: Syödä jäätelöä, juoda kermaisia jääkahveja ja katsella idolityttövideoita.

Toivon: Että sinä tulisit kertomaan minulle ketä sinä fanitat!

Palvelen: Kahvin voimalla molempina conaamuina, lauantaina 10.00­-14.00 ja sunnuntaina 9.00­-13.00!

Moe moe! Nimu Nimu! Heart beam~! Let's make it a Beautiful Contact at Cafe Hanami!

Linkki Tracon 2016 meidoprofiilisivustolle.



Extraa:

Linkki Desucon Frostbite 2017 meidoprofiilisivustolle, vaikka en siellä itse meidona ollutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti